Seguidores

sábado, 18 de fevereiro de 2012

Homenagem a nossa grande Diva "Whitney Houston" *--*



I Will Always Love You Whitney Houston

If I should stayI would only be in your waySo I'll go but I knowI'll think of youEvery step of the way
And I will always love youI will always love you
YouMy Darling youBitter sweet memoriesThat is all I'm taking with meso goodbye, please don't cryWe both know I'm not what you, you need
and I will always love youI will always love you
I hope life treats you kindAnd I hope you'll haveAll you dreamed ofand I do wish you joyAnd happinessBut above all this, I wish you love
And I will always love youI will always love youI will always love you
Eu sempre amarei você Whitney Houston Revisar tradução
Se eu ficasseEu apenas estaria em seu caminhoEntão eu vou, mas eu seiQue Eu pensarei em vocêCada passo do caminho
E eu sempre amarei vocêSempre amarei você
VocêMeu querido, vocêLembranças agridocesÉ tudo que estou levando comigoPortanto, adeus Por favor, não chorePois ambos sabemos que eu não sou o que você, você precisa
E eu sempre amarei vocêSempre amarei você
Eu espero que a vida te trate bemE espero que você tenhaTudo que sonhouE desejo, pra você prazerE felicidadeMas, acima disso tudo, eu desejo pra você amor
E eu sempre amarei vocêEu sempre amarei vocêEu sempre amarei você...

http://www.vagalume.com.br/whitney-houston/i-will-always-love-you-traducao.html#ixzz1mmqw0f8x

Nenhum comentário:

Postar um comentário